یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۷

نائب رییس شورا تاکید کرد:

اجرای پروژه میدان میوه وتره بار مرکزی جزو سیاستهای مهم شورای ششم است

پیشنهاد می شود در جلسه ای نقشه و برآورد فازهای پروژه احداث میدان میوه وتره بار مرکزی ، زمانبندی عملیات عمرانی و تفکیک سازمانهای پای کار این پروژه به شورا ارایه شود تا بتوانیم پیرامون این پروژه تصمیم گیری معقول و منطقی داشته باشیم.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،محسن حق شناس نائب رییس شورا در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار قزوین و پیرامون لایحه اجرای پروژه میدان میوه وتره بارمرکزی برگزار شد اظهار کرد: اجرای این پروژه جزو یکی از سیاستهای مهم شورای ششم است و معتقدیم این فرصت طلایی برای اجرای پروژه نباید از دست برود .
 
 وی ادامه داد: اعضای شورا در این پروژه نیز به مانند سایر پروژه ها از جمله اجرای کمربندی آیت اله باریک بین و بهسازی فاز سوم نسیم شمال پای کار هستند و برای به ثمر نشستن آن تلاش خواهند کرد.
 
  حق شناس با بیان اینکه اجرای کار خوب نیازمند روش خوب است خاطر نشان کرد:لایحه ارایه شده در مورد اخذ مجوز ترک تشریفات برای اجرای میدان میوه وتره بار دارای اشکال است چرا که رقم مورد نیاز و هزینه شده در این پروژه درلایحه قید نشده است ؛این درحالی است که با ۹۹ درصد لوایح ترک تشریفات که با مستندات به شورا ارایه شده موافقت کرده ایم.  
 
 نائب رییس شورای اسلامی شه قزوین با تاکید بر این نکته که بالغ بر دو هزار میلیارد تومان دراین پروژه هزینه خواهد شد تصریح کرد:برای این لایحه با این ارقام، آیا نباید درکمیسیون مربوطه جزییات پروژه و برآوردها مورد بحث و بررسی قرار گیرد؟
 
 رییس کمیسیون شهرسازی شورا در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شورا باید برای پروژه دو هزارمیلیارد تومانی تصمیم گیری کند  گفت:پیشنهاد می شود در جلسه ای نقشه و برآورد فازهای پروژ ها و همچنین زمانبندی عملیات عمرانی و تفکیک سازمانهای پای کار این پروژه به شورا ارایه شود تا بتوانیم پیرامون این پروژه تصمیم گیری معقول ومنطقی داشته باشیم.
 
 حق شناس در ادامه جلسه که به بررسی لایحه شهرداری پیرامون به مساعدت به مساجد برای بهره برداری از سرویس های بهداشتی اختصاص داشت گفت:این اقدام می تواندمشکل نبود سرویس بهداشتی در برخی مناطق که امکان ساخت وجود ندارد را رفع کند؛ البته دراین لایحه ۱۶ مسجد قید شده و لازم است تا با مساجد دیگرکه درمناطق پرتردد شهر قرار دارد نیز رایزنی شود تا سرویس بهداشتی در اختیار شهروندان قرارگیرد.
 
 این عضو شورای اسلامی شهرقزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لوایح سازمان پسمان پیرامون لایروبی و پاکسازی  گفت:لازم است تا دراین حوزه دقت ونظارت بیشتری صورت گیرد تا شاهد هدر رفت بیت المال نباشیم.
 
 وی همچنین در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات قدردانی کرد و افزود: در این بمباران تبلیغاتی که علیه کشور ما در طی هفته اخیر صورت گرفت مردم با بصیرت خود نشان دادند که پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند و دراین میان رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی برای مشارکت مردم توفیقات زیادی را حاصل کرد.
 
 حق شناس از تلاش ها و اقدامات مجموعه استانداری،شهرداری ،فرمانداری، هیاتهای نظارت ، اجرایی ،بازرسی و تمامی ارگانها و عوامل حاضر در شعب اخذ رای که درامر برگزاری انتخابات فعالیت نمودند قدردانی کرد.
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط