سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

علی فرمانی،

ایجاد نهضت های خدمات رسانی در سطح شهر

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار ایجاد نهضت های خدمات رسانی در شهر قزوین توسط مجموعه مدیریت شهری شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین علی فرمانی در جلسه علنی شورا که بادستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: باید با همت و عزم واراده جمعی در همه حوزه ها نهضت های خدمت رسانی را ایجاد کنیم و بر اساس آنها خدمات مناسب و قابل توجهی را به شهروندان ارایه کنیم.
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین  ادامه داد: به عنوان نمونه می توانیم در هر فصل سال نهضت هایی از جمله عمرانی، مدیریت ترافیک و یا فعالیتهای مختلف فرهنگی را آغاز کنیم .
 
وی در ابتدای سخنانش در این جلسه به مناسبت 29 فروردین ماه" سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی اشاره نمود و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار و عزّت، ایثار،شهامت و رشادت دلیرمردانی همچون شهیدان صیاد شیرازی، دوران، کشوری، قرنی، بابایی،ستاری و ... است که در مسیر حفظ و اقتدار نظام اسلامی جانفشانی کردند و امروز نیز در صلابت و استوار در مسیر دفاع از آرمان های ولایت و انقلاب اسلامی مقتدرانه ایستاده است.
 
فرمانی تصریح کرد:این روز را به تمام ارتشی‌های بالاخص فرماندهی محترم و نیروهای جان‌برکف لشگر ۱۶ زرهی قزوین تبریک عرض می نمایم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط