یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۹

دبیر پارلمان محلی قزوین:

استفاده از مشارکت سرمایه گذاران بهترین گزینه برای پروژه احداث میدان مرکزی میوه و تره بار است

بهترین و مناسبت ترین روش اجرای احداث میدان مرکزی میوه و تره بار استفاده از ظرفیت و مشارکت سرمایه گذار است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری دبیر شورا و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و مشارکت آنان در اجرای پروژه احداث میدان میوه و تره بار بهترین و مطمئن ترین روش است و باید مدیریت شهری برنامه های خود در این حوزه را به شورا ارایه نماید.

وی ادامه داد: در این اوضاعی که با محدودیت منابع اعتباری مواجه هستیم نباید در استفاده از سرمایه گذار تعلل کرد و تمامی منابع مالی شهرداری را در یک پروژه هزینه نماییم.

اللهیاری خاطر نشان کرد: پروژه میدان میوه و تره بار برای سرمایه گذاری جذابیت دارد در حالی که پروژه های پل سازی و تقاطع غیر همسطح جذابیتی برای سرمایه گذاری ندارند لذا شهرداری باید در این پروژه به دنبال استفاده از ظرفیت سرمایه گذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه از تمامی دست اندر کاران برگزاری جریان عظیم پیاده روی اربعین حسینی در کشور و موکب داران قدردانی نمود و گفت: از تمامی افراد و موکب دارانی که در جریان عظیم اربعین حسینی با تمام توان پای کار بودند و بستر مناسبی را برای حضور زائران فراهم نمودند تقدیر و تشکر می نماییم.

اللهیاری با اشاره به هم افزایی زیبایی که در جریان عظیم اربعین شکل گرفت، تصریح کرد: از دولت و مردم کشور عراق که در میزبانی از زائران به نحو احسن عمل نمودند و باعث ایجاد هم افزایی زیبایی شدند نیز قدردانی می کنیم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط