دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۰

بررسی لوایح املاکی شهرداری در کمیسیون املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین چهار لایحه شهرداری قزوین در حوزه املاک و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور فرج اله فصیحی رامندی ،بهنام زاده مدیر املاک، نقیب و صفری مسولین املاک مناطق دو و یک شهرداری، میزانی کارشناس واحد املاک و کارشناسان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و با هدف بررسی لوایح مربوطه در حوزه املاک در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛لایحه شهرداری قزوین مبنی بر مجوز فروش اموال غیر منقول شامل ملک تجاری با کاربری نانوایی واقع در شهرک شهید رجایی مربوط به سازمان ساماندهی مشاغل شهری مورد بررسی قرارگرفت و مقرر گردید تا یکسری اصلاحات در این لایحه صورت گیرد تا مجددا مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در ادامه جلسه،لایحه شهرداری پیرامون طرح خریداری و تملک  در طرح پارو و فضای سبز باغ آخوند واقع در کمربندی جمهوری اسلامی با حضور صفری مسؤل املاک منطقه یک مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

این گزارش می افزاید؛لایحه شهرداری  مبنی بر واگذاری زمین معوض به شکات پرونده وراث مرحوم حمدالله مرادی نیز پس از بررسی مورد تایید اعضای این کمیسیون قرار گرفت.

همچنین از دیگر لوایحی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت اجرایی نمودن صورتجلسه توافقنامه فیمابین شهرداری با بنیاد مستضعفان استان در خصوص مرتفع نمودن مسائل و تعارضات املاکی و اصلاح قیمت کارشناسی لایحه واگذاری و فروش زمین بود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط