یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۹

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین:

به حقوق کسبه در جابجایی میدان میوه وتره بار توجه ویژه شود/ از ظرفیت سرمایه گذاران در این پروژه استفاده شود

استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در اجرای پروژه احداث میدان میوه وتره بار مرکزی باعث تسریع در اجرا و افزایش کیفیت خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ، در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار قزوین برگزارشد در طرح دیدگاه خود پیرامون پروژه جابجایی میدان میوه وتره بار مرکزی شهر قزوین  اظهار کرد: باید در اجرای این طرح مراقب باشیم تا حق کسبه کنونی مستقر در میدان ضایع نشود زیرا ما مدافع شهروندان و کسبه هستیم.
 
چگینی افزود: بهتر است این طرح بزرگ توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شود زیرا در شرایط کنونی شهرداری از نظر مالی مشکلات زیادی دارد و مشارکت در کار هر چند سود خوبی دارد اما می تواند موجب طولانی شدن اجرا شود.
 
 رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر  قزوین بیان کرد: تجربه گذشته نشان می دهد شهرداری در اجرای کارهای بزرگ دچار چالش شده لذا باید موضوع جابجایی میدان میوه و تره بار با کمک حوزه سرمایه گذاری شهرداری انجام شود تا هم کیفیت بالا برود و هم کار تسریع شود و به نظر می رسد حتی اگر فاز یک اجرا شود و انتقال کلید بخورد بنفع شهر و مردم است.
 
 وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت گفت:علی رغم اینکه سیاستهای شورا در روکش بودجه جدی گرفته نمی شود اما هدفمان در شورا این است که خدمتی برای شهروندان صورت گیرد لذا با لایحه سازمان عمران درخصوص انجام لایه نهایی پروژه کمربندی آیت اله باریک به جهت متوقف نشدن کار و تکمیل پروژه موافقت می نمایم تا بتوانیم با افتتاح این پروژه در مقابل شهروندان روسفید باشیم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط