یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

بررسی لوایح املاکی شهرداری قزوین در جلسه فوق العاده شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین

جلسه فوق العاده کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه در حوزه املاک شهرداری قزوین تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه فوق العاده کمیسیون شهرسازی املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا مدیران و کارشناسان مربوطه و با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد.

براساس این گزارش؛ لایحه شهرداری قزوین پیرامون واگذاری ملک واقع در خیابان سلامگاه به مسجد علی اکبری(ع) در ازای مرمت بهسازی و تعمیرات اساسی مورد بررسی قرار گرفت و برای تصمیم گیری به صحن شورا ارجاع شد.
 
همچنین گفتنی است؛ لوایح صدور مجوز برای ملک قولنامه ای محمد اولادی سلخوری در اسماعیل آباد ، توافق با خانم مریم جوادی(وراث میرمعزی) و لایحه توافق با وراث حسن عبداله در قبال واگذاری تمامی مساحت ۴۹۴  مترمربع زمین در مسیر بلوار جمهوری اسلامی  و پل امام رضا (ع)پس از بررسی تصویب شدند.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ لایحه واگذاری نهر متروکه در کوچه شادمان به قیمت کارشناسی نیز از دیگر لوایحی بود که مورد بحث و تبادل نظر اعضای کمیسیون و کارشناسان مربوطه قرار گرفت و جهت تصمیم گیری به صحن شورا ارجاع شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط