شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

برگزاری نشست هم‌انديشي اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین با امامان محله و شورایاران

نشست هم اندیشی رئیس و اعضای ششمین دوره شورای اسلامي شهر قزوین با شورایاران و امامان محلات، با هدف هم اندیشی و بیان راهکارهای عملی در راستای شناسایی و رفع مشکلات محلات مختلف قزوین و سیاست گذاریهای کلان این حوزه در محل سالن اجتماعات حضرت قائم (عج) شهرداری منطقه دو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، در این نشست که با مشارکت حداکثری شورایاران محلات برگزار شد هرکدام از نمایندگان شورایاران نواحی متصل و منفصل شهری به بیان مشکلات و دغدغه های ساکنین محله خود پرداختند.

براساس این گزارش، توجه به برهم خوردن ترکیب جمعیتی در مشعلدار  و احداث باند کندرو در این منطقه، هویت بخشی به شورایاران، مشارکت دادن مردم در امور و اقدامات فرهنگی، احداث بازیگاه برای کودکان در منطقه شیشه چی، نور پردازی و روشنایی معابر در اسماعیل آباد، حل مشکل دسترسی اهالی شهرک عارف به میدان مادر، حل مشکلات خدمات رسانی شهری به منطقه دانش ،حل مشکل ساخت و ساز در اراضی قولنامه ای مناطق وثوق آباد، حسن آباد و نجف آباد، تامین روشنایی معابر در شهرک اندیشه، احداث پارک در منطقه شیشه چی و لزوم توجه پرسنل شهرداری مناطق به مراجعین و رسیدگی به درخواستها، رسیدگی به مشکلات  شهرک مینودر و کوثر و تعیین تکلیف میدان کاسپین مینودر از مهم ترین موارد مطرح شده توسط امام محله و شورایاران در این جلسه بود.

این گزارش خاطر نشان می کند: همچنین در این جلسه  رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز ضمن  تاکید بر اهمیت کار شورایاران به عنوان بازوان شورا و مدیریت شهری در شناسایی و تسریع در حل مشکلات از زحمات و تلاشهای شورایاران طی یکسال اخیر تشکر و قدردانی نمودند.

همچنین گفتنی است؛ موارد مطرح شده توسط امامان محله و شورایاران از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط