سه‌شنبه ۱۳۹۳/۱۱/۰۷

ظاهري در جلسه تقديم لايحه بودجه 432 ميليارد توماني شهرداري به شورا:

تهديدها با تفکر و برنامه ريزي خلاقانه به فرصت تبديل مي شوند

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با اشاره به رکود ساخت و ساز مسکن در تمامي شهرهاي کشور و تأثير گذاري اين روند بر بودجه شهرداري ها گفت: مي توان تهديدها را به فرصت تبديل کردو با انديشه و برنامه ريزي خلاقانه راه پيشرفت و دست يابي به درآمد پايدار را مشخص نمود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ عباس ظاهري در جلسه علني تقديم لايحه بودجه سال 94 شهرداري به شورا که شب گذشته در تالار مردم شورا با حضور تمامي اعضاي شورا، شهردار و مديران شهرداري برگزار شد، با بيان اينکه شهرها در سال 93 با مشکلات و فراز و نشيب هاي خاصي در حوزه درآمدي مواجه بودند، افزود: بر اساس پيش بيني کارشناسان، وضعيت در سال آتي بهتر از مدت مشابه خود نخواهد بود و قرار نيست که اتفاق خاصي در بخش درآمد رخ دهد.

وي ادامه داد: البته برخي کارشناسان از تحولات تقريبا محسوسي به خصوص در بخش ساخت و ساز سخن به ميان مي آورند که باز هم بايد منتظر ماند و ديد تا چه اتفاقاتي پيش مي آيد.

ظاهري با تأکيد بر اينکه بايد زمينه براي رونق ساخت و ساز را در شهر فراهم کنيم، گفت: برنامه ريزي براي آينده و اينکه با استفاده از چه روشهايي مي توان به درآمد پايدار دست يافت و کمتر به محل درآمد از محل فروش زمين، تغيير کاربري، ايجاد تراکم و صدور پروانه به رونق و درآمد تکيه کرد نيز، بايد مورد توجه قرار بگيرد.

رئيس شوراي شهر قزوين در بخش ديگري از سخنان خود با تأکيد بر اينکه خواه ناخواه بايد تهديدها را به فرصت تبديل کنيم و از سويي مي توان به تهديدها به ديد فرصت نگاه کرد، افزود: تا تهديدها به وجود نيايند در انديشه ي خلاقيت، تحول و پيشرفت متحولانه با آزمايش راههاي مختلفي که مي توان طي کردو به پيشرفت رسيد، نخواهيم بود.

وي يادآورشد: اين طبيعي است که مشکلات بر سر راه وجود داشته باشد ولي با تأثير پذيري از آيه شريفه قرآن کريم، چه بسا اين روند با خير و صلاحي همراه باشدو به طور حتم نيز همين خواهد بود.

اين مقام مسئول بر اتحاد، همدلي و اتخاذ سياستها و تصميم گيري هاي ارزشمند و آينده نگرانه از سوي متوليان و مسئولان شهري تأکيد کردو افزود: در عصري که از آن به عنوان رسانه و ارتباطات ياد مي شود، مديران، رسانه ها و کارشناسان مي توانند در کنار يکديگر به توفيق برسند.

وي در پايان اظهار اميدواري کرد: بودجه سال آتي با بهترين شيوه بررسي شده و در زمان اجرا با نظارت و پيگيري مطلوبي به سرانجام رسد تا توفيقات آن نصيب شهر و شهروندان شود.

پايان پيام/1143/بهمن93

تصاویر مرتبط