دوشنبه ۱۳۹۳/۰۱/۲۵

رضي، کارشناس سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

حفاظ هاي ايمني زير پل هوايي تقاطع وليعصر قزوين نصب مي شود

حفاظ هاي ايمني زيرپل هوايي تقاطع وليعصر قزوين با اعتبار 40ميليون تومان توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين نصب مي شود.

کارشناس سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: حفاظ هاي ايمني زيرپل هوايي تقاطع وليعصر با اعتبار 40ميليون تومان نصب مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، حسين رضي افزود: اهميت پل هاي هوايي در کاهش آمار تصادفاتي که ناشي از برخورد وسايل نقليه با عابران پياده است، برکسي پوشيده نيست.
وي اضافه کرد: باتوجه به اهميتي که پل هاي عابرپياده در کاهش آمار تصادفات دارند سعي مي شود در معابر پرتردد و پرترافيک شهر پل هوايي نصب شود تا امنيت عابران پياده هنگام عبور از اين معابر تأمين شود.
اين مسئول ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين سعي کرده در معابر پرتردد شهر از وجود پل هاي هوايي براي عبور و مرور امن عابران پياده بهره مند شود بنابراين از عابران پياده انتظار مي رود هنگام عبور از عرض معابر از پل هاي هوايي استفاده کنند.
کارشناس سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به منظور فرهنگ سازي براي استفاده از پل هاي هوايي اقدامات متعددي انجام داده که يکي از آن ها نصب نرده هاي فلزي در رفوژ مياني معابرداراي پل هوايي است.
رضي تصريح کرد: سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين براي جلوگيري از عبور افراد از زيرپل هاي هوايي و منظور فرهنگ سازي در اين زمينه در سال گذشته با هماهنگي سازمان زيباسازي شهرداري اقدام به تهيه و نصب نرده هاي فلزي در فوژ مياني زيرپل هوايي مقابل ترمينال آزادگان با اعتبار هفت ميليون تومان کرد.
وي گفت: در راستاي اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، اين سازمان بنا دارد در سال جاري نيز ادقام به تهيه و نصب نرده هاي فلزي در زيرپل هوايي تقاطع وليعصر،پل شهيد بابايي،پل ترمينال آزادگان ،پل روبروي صدا وسيماکند تا از اين طريق زمينه لازم براي ترغيب هرچه بيشتر عابران پياده براي استفاده از پل هوايي را فراهم کند.
کارشناس سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: با هماهنگي هاي صورت گرفته با سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در خصوص اجراي اين پروژه، پس از جمع آوري تجهيزاتي که در زير پل هوايي تقاطع وليعصر قرار گرفته ، نرده هاي فلزي نصب مي شود.
رضي بيان کرد: باتوجه به اين که تقاطع وليعصر تقاطع چهار فاز است، عبور عابران پياده از عرض خيابان موجب افزايش حجم ترافيک تقاطع مي شود بنابراين از عابرپياده تقاضا مي شود براي عبور از اين معبر از پل هوايي تعبيه شده در تقاطع استفاده کنند.
وي يادآور شد: انتظار مي رود با نصب نرده هاي فلزي در زير پل هوايي تقاطع وليعصر که ظرف مدت يکماه انجام مي شود، آمار استفاده کنندگان از پل هوايي براي عبور از معبر به ميزان قابل توجهي افزايش يابد.
پايان پيام/
 
 
 

 

تصاویر مرتبط