شنبه ۱۳۹۳/۰۱/۲۳

دربندي زاده ، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي بيش از 5هزار مترمربع آسفالت پياده‌رو ناحيه مهديه در سال92

در سال گذشته در ناحيه مهديه منطقه سه شهرداري قزوين عمليات عمراني 26هزار و 825 مترمربع ترميم ترانشه و 5هزار و 336 مترمربع آسفالت پياده‌رو اجرا شد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: در سال گذشته در ناحيه مهديه 26هزار و 825 مترمربع ترميم ترانشه و 5هزار و 336 مترمربع آسفالت پياده رو اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌زاده افزود: ناحيه مهديه از آغازين روزهاي سال گذشته پس از انجام مناقصات و تعيين پيمانکاران مربوطه فعاليت‌هاي خود را در اجراي ترميم و لکه گيري آسفالت و همچنين نصب پل و دريچه و نظارت و ترميم ترانشه حفاري ادارات خدمات رسان انجام داده است.

اين مقام مسوول بيان کرد: در سال گذشته اين ناحيه با پيمانکاران ترميم ترانشه و لکه گيري آسفالت 3 قرارداد بالغ بر 2ميليارد و 500ميليون ريال منعقد کرده بود.

وي تصريح کرد: در اين مدت زمان همچنين 126 متر طول پل فلزي و 129 عدد ترميم و نصب دريچه و به تعداد 63 متر طول دال گذاري بتني انجام شده است.

وي گفت: همچنين در سال گذشته با توجه به اجراي پياده‌روسازي کفپوش(جاليزبتني) که با مشارکت مردمي و واحد اماني منطقه همراه بود بيش از 8هزار مترمربع اجرا شد.

دربندي‌زاده ادامه داد: در سال گذشته بر اجراي حفاري ادارت خدمات رسان و سازمان‌هاي وابسته به شهرداري نظارت شده است و مجوزهاي حفاري صادره در سال گذشته شامل 29فقره مجوز جهت احداث شبکه به ميزان 7هزار و 89 مترطول و همچنين 528فقره انشعابات خانگي به ميزان 10هزار و 103متر طول مي‌باشد.

وي بيان کرد: با احداث سامانه 137 وظايف نواحي دو چندان گرديد و طي تماس‌هاي مردمي با سامانه در خصوص مشکلات مردمي نواحي همسو با ديگر واحدها در اسرع وقت اقدام به رفع مشکل مي‌کند.

وي گفت: در اين ناحيه پروژه‌هاي شاخصي از جمله احداث بلوار 55متري شرق بلوارشهيد مطهري جهت کمربندي شرق ملاصدرا به اتوبان تهران-زنجان و پل هاي دسترسي به اتوبان و بلواراميرکبيرشرقي(65متري)، اجراي مسيردوچرخه سواري و پياده روي حدفاصل دانشگاه آزاداسلامي تا بوستان ملي باراجين در مسير رفت و برگشت و ساخت برج هاي مسکوني پونک در دست اجرا مي‌باشد.

 دربندي‌زاده بيان کرد: در اين ناحيه  همچنين پروژه‌هاي شاخصي از جمله ساخت ساختمان شهرداري مرکزي، ادامه اجراي بلوار ايران حدفاصل ميدان پيروزي تا ميدان اميرکبير، پروژه‌هاي آماده سازي ملاصدرا شمالي و همچنين ادامه آماده سازي پونک، اجراي کانال جهت دفع آبهاي سطحي و سيلاب در اسماعيل آباد و اجراي کانال جهت دفع سيلاب بالادست پونک در دست اجرا مي‌باشد.

اين مقام مسوول گفت: در سال گذشته جهت آماده سازي اسماعيل آباد،اميرآباد و اکبرآباد به ميزان 3 ميليارد ريال جهت زيرسازي، جدول گذاري، ترميم آسفالت و همچنين ساخت و اصلاح پل فلزي و دريچه بودجه اختصاص يافته بود.

وي با اشاره به ناحيه مهديه گفت: اين ناحيه در حوزه استحفاظي اين منطقه، حدفاصل کانال آبرساني تا ضلع شمال اتوبان زنجان و از بلوار امام خميني(ره) تا ضلع شرقي محله ملاصدرا واقع شده است که شامل محلات نوروزيان، پونک، ملاصدرا، جانبازان، مهديه، اسماعيل آباد و روستاهاي همجوار اکبرآباد و اميرآباد مي‌باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط