شنبه ۱۳۹۳/۰۱/۱۶

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد :

پاسخگويي منطقه2شهرداري به 373پيام مردمي در اسفند ماه

مدير شهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به 373تماس در اسفند ماه خبرداد.


فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در اسفند ماه 92 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري373تماس گرفته شده كه133مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگهداري معابربوده است .
صادقي افزود: بعداز مسئله مربوط به آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگهداري معابر بيشترين تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از سدمعبر اصناف ودستفروشان مي باشد كه مشكلات فراواني را به وجود آورده است .
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي  در پايان گفت: از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل شود.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است بنابراين بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
لازم به ذكر است از 271 پيام دريافت شده به237 پيام رسيدگي واقدام شده و34 پيام در دست بررسي مي باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط