3/12/2014

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

گاردريل مورد نياز تقاطع غير همسطح شهيد رجايي قزوين تهيه شد

گاردريل مورد نياز تقاطع غير همسطح شهيد رجايي با اعتبار 35 ميليون تومان توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تهيه و نصب شد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: تهيه و نصب گاردريل مورد نياز پل غيرهمسطح شهيدرجايي با اعتبار 35 ميليون تومان در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: باتوجه به رويکرد جديد شهرداري قزوين در سال هاي اخير در خصوص احداث تقاطع هاي غيرهمسطح، پل غيرهمسطح شهيدرجايي در دستورکار شهرداري قزوين قرار گرفته که در مراحل پاياني عمليات اجرايي قرار دارد.
وي افزود: در اجراي پروژه هاي شهرداري قزوين برخي از وظايف برعهده سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار مي گيرد که در اين پروژه نيز تهيه و نصب گاردريل هاي پل غيرهمسطح شهيدرجايي که در بين شهروندان قزويني به پل انتهاي غياث آباد معروف است، برعهده سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفته است.
اين مسئول عنوان کرد: باتوجه به اين که هماهنگي هاي لازم براي بهره برداري از اين پل در 27 اسفندماه سال جاري صورت گرفته نصب گاردريل هاي مورد نياز در اطراف پل غيرهمسطح شهيد رجايي در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفته که ظرف چند روز آينده به اتمام مي رسد.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: يکي از تقاطع هاي پل غيرهمسطح شهيدرجايي با کانال آب است که در حاشيه معبر واقع شده است بنابراين علاوه بر نصب تابلوهاي هشداردهنده در اين محدوده از شهر قزوين، تهيه و نصب گاردريل هايي جهت هدايت وسايل نقليه اي که از اين محل تردد مي کنند از ضروريات به شمار مي رود.
عرشيان ابراز کرد: براين اساس 500 متر گاردريل با اعتبار 35 ميليون تومان توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تهيه شده و در حال نصب در مکان هاي مشخص شده اطراف پل غيرهمسطح شهيدرجايي است.
وي بيان کرد: باتوجه به وجود کانال آب در اطراف پل غيرهمسطح شهيدرجايي نصب گاردريل در مکان هاي مشخص شده افزايش ايمني تردد در اين محدوده از شهر قزوين را به دنبال دارد.
پايان پيام

 

related images