شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين؛

منطقه سه شهرداري قزوين به 93 پيام مردمي پاسخ داد

سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين در بهمن ماه سال جاري به 93 پيام مردمي پاسخ داده است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: سامانه 137 اين منطقه در بهمن ماه سال جاري به 93 پيام مردمي پاسخ داده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌زاده افزود: در مدت زمان ياد شده اقدامات 34 پيام مردمي انجام شده است و  انجام خواسته‌هاي 41 پيام مردمي زمان‌بر است.

وي افزود: در اين مدت 18مورد از پيام‌ها حضوري و تلفني بوده است.

دربندي‌زاده گفت: بيشترين تماس مردمي با سامانه 137 در خصوص روکش آسفالت، لکه‌گيري، ترميم ترانشه، پياده‌روسازي، سد معبر و تخلفت ساختماني بوده است.

اين مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: تعداد زيادي از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات مي‌باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط