چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۶

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

ارجاع 42 فقره پرونده تخلفات ساختماني به منطقه دو شهرداري قزوين

در دي ماه سال جاري تعداد 42 فقره پرونده تخلفات ساختماني به واحد اجراي احکام منطقه دو شهرداري قزوين ارجاع شده که 25 مورد آن مختومه شده است.

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در دي ماه 92 طبق آمار اعلام شده 42 فقره پرونده تخلفات ساختماني به واحد اجراي احکام ارجاع شده که 21 مورد آن بعد از بررسي‌هاي لازم و حضور مالکين املاک به نتيجه رسيده و مابقي آن‌ها يا جريمه شده اند يا در حال بررسي هستند.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي افزود: از 42 فقره پرونده‌اي که در  دي‌ماه به واحد اجراي احکام ارجاع شده براي 24 مورد آن‌ها حکم تخريب صادر شده و ما بقي نيز در حال بررسي مي‌باشد.
وي اضافه کرد: در اين مدت 3 باب اماکن صنفي به دليل عدم پرداخت ديون معوقه و عدم رعايت قوانين شهرداري پلمپ شده‌اند که دو مورد از آنها بعد از پرداخت عوارض و هزينه‌هاي شهرداري رفع پلمپ شده‌اند.
صادقي در پايان گفت: بسياري از شهروندان نسبت به قوانين شهرداري آگاهي دارند و در ساخت و سازها و غيره آن را رعايت مي کنند و از کسانيکه نسبت به قوانين شهرداري آگاهي کامل ندارند در خواست مي‌شود قبل از هر اقدامي از قبيل ساخت و ساز و غيره با کارشناسان شهرسازي منطقه دو مشورت کنند تا شامل جرايم و تخلفات شهرداري نشوند که هم زمان را از دست مي‌دهند و هم اجراي پروژه به تعويق مي افتد که خسارت زيادي را به دنبال دارد.
لازم به ذکر است؛ واحد اجراي احکام در دي‌ماه سال جاري مبلغ 7 ميليارد و 645 ميليون ريال از جرايم صادره مانند بدهي معوقه، تخلفات ساخت و ساز ، آراء کميسيون ماده صد و غيره درآمد ايجاد کرده است.
 

 

تصاویر مرتبط