چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

تقویت کمی و کیفی سرمایه انسانی نواحی شهری قزوین یکی از رسالت‌های معاونت برنامه‌ریزی است

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین در جریان برگزاری نشست بررسی توسعه و بهبود بهره‌وری نواحی شهری از تقویت کمی و کیفی سرمایه انسانی با رویکرد ارتقاء ناحیه محوری در مجموعه مدیریت شهری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی در جریان برگزاری نشست بررسی توسعه و بهبود بهره‌وری نواحی شهری با حضور علی دوستی‌نسب، سرپرست مدیریت هماهنگی امور نواحی و رؤسای نواحی منفصل و متصل شهری، با تبیین راهکارهای اثربخشی و توانمندسازی سرمایه انسانی در افزایش کارآیی و بهبود عملکرد کارکنان، تقویت کمی و کیفی سرمایه انسانی را از مهمترین راهکارهای افزایش و بهبود بهره‌وری در نواحی شهری دانست.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین افزود: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین همواره با آگاهی از نقش مؤثر محلات و نواحی شهری در توسعه حکمروایی مطلوب شهری، همواره توجه به اولویت‌ها و نیازهای اساسی کارکنان این مجموعه را با هدف تقویت کمی و کیفی سرمایه انسانی شاغل در نواحی شهری در دستور کار خود قرار داده است.

سعیدی با اشاره به این‌که توجه به مقوله آموزش و توانمندسازی و تقویت سرمایه انسانی شاغل در نواحی شهری، موجبات افزایش میزان مشارکت و به‌دنبال آن رضایت‌مندی بیشتر شهروندان را در برنامه‌های شهری خواهد داشت، تصریح کرد: مدیریت سرمایه انسانی شهرداری قزوین در نظر دارد همچون گذشته با تأمین نیروی متخصص و همچنین برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی، نسبت به توانمندسازی و تقویت نیروهای شاغل در نواحی شهری اقدام کند.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد کارکنان موضوعی است که ارتباط تنگاتنگی با دستیابی مجموعه به اهداف تعیین شده خود دارد، به گونه‌ای که عملکرد ایشان معادل عملکرد سازمان درنظر گرفته می‌شود؛ بنابراین توجه به مقوله دانش و و توانمندسازی این سرمایه‌های بی‌بدیل امری ضروری و غیرقابل‌انکار است. چرا‌که مهم‌ترین عامل در بهبود بهره‌وری شهرداری‌ها توسعه سرمایه‌های انسانی آن است. به‌طوری‌که این عامل مهم را به یک عنصر مهم و اساسی در تبیین تفاوت‌های موجود در بهره‌وری و رشد آنان تبدیل کرده است.

گفتنی است؛ در این نشست علی دوستی نسب، سرپرست هماهنگی امور نواحی در مناطق شهرداری قزوین به‌همراه رؤسای نواحی، نسبت به  ارائه گزارش جامعی از روند اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و تشریح برنامه‌های آتی و در دست اقدام در نواحی زیرمجموعه مناطق شهری پرداختند؛ همچنین مرتفع کردن مسائل و دغدغه‌های نواحی شهری با محوریت توسعه سرمایه انسانی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط