پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۵

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛

پاسخگویی به ۳۹ پیام مردمی ۱۳۷ در سازمان زیباسازی شهرداری

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از پاسخگویی کامل به ۳۹ پیام سامانه ۱۳۷ شهرداری از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم‌ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ۳۹ پیام که از سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین به سازمان زیباسازی ارجاع داده شده بود، به صورت کارشناسی بررسی و اقدام لازم برای حل مشکل صورت گرفت.

او افزود: از این تعداد پیام ۲۹ مورد مربوط به تابلوهای معابر و خیابان بود که ۱۲ مورد از این تابلوها معابر تعمیر و ۱۷ مورد نصب جدید شد.

منجم ادامه داد: ۴ مورد از موارد ۱۳۷ شهرداری مربوط به روشنایی و تعمیر سازه های نوری و نورپردازی، ۲ مورد شستشوی پل عابر پیاده، یک مورد تعمیر مبلمان، یک مورد رنگ آمیزی، یک مورد جمع آوری تابلوهای زوائد بصری و یک مورد هم پاکسازی دیوارنویسی بود.

این مقام مسئول در پایان از شهروندانی که از طریق سامانه۱۳۷ شهرداری اقدام به اطلاع رسانی مشکلات کرده اند، قدردانی کرد.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط